گفتگو مرجان حسن زادگان علاقه مند به صنعت جواهرات

‎علاقه فراوانی به هنر و طراحی داشتم وسالها در زمینه های مختلف هنری تحقیق کرده ام و کارهای عملی نیزانجام دادم ،از آن جمله میتوان به گذراندن دوره های طراحی و معماری داخلی در دانشگاه شهید بهشتی اشاره کنم که من را با اصول طراحی و معماری و ترکیب بندی ها آشنا کرد.

‎کلاسهای نقاشی حرفه ای پیش استاد جمشیدی گذراندم که کسب علوم مختلف در ترکیب بندیها و اصول رنگ شناسی و ترکیب رنگ ها و مبانی هنر به طور شایان توجهی در دیدگاه من تاثیر گذار بوده است.
‎بعد از این دوره ها به جواهر سازی علاقه زیادی داشتم که چون زمینه طراحی و‌نقاشی داشتم توانستم تلفیق این علوم را باهم به گونه ای داشته باشم که متفاوت و منحصربه فرد تر باشد و بتوانم از تاثیر علوم مختلف هنری بر روی یکدیگر برای خلق و شناسایی آثار غنی تر الهام بگیرم و این شیوه تلفیقی را بیش از پیش بها دهم.
‎همچنین از سال ۱۳۸۵ دوره های مختلف گوهر شناسی و الماس وطراحی جواهرات ،در گوهر پارسیان راگذرانده ام و موفق به کسب مدرک های معتبر این فنون شده ام همچنین بعد از آن تصمیم گرفتم تا اجتماع این علوم را که طی سالهاکسب کردم و روی آنها مطالعات بسیاری داشتم با خلاقیت شخصی خودم بتوانم عرضه کنم و خودم برای ساخت خلاقانه هایم دست به کار شدم و دوره های طراحی و ساخت را در طلا فنون ونزد اساتید دیگر فراگرفتم.
‎اکنون برآن شدم تا با توجه به اینکه خودم نتیجه این تلفیقات و خلاقیت ها را تجربه کرده بودم ،دوستان و‌هنرمندان دیگر که در این زمینه فعالیت میکنند را تا جای ممکن شناسایی کرده و در معرفی هر چه بهتر آثارشان ومشخصات خودهنرمندان در این زمینه تلاش میکنم

‎از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را با برگزاری و شرکت در ایونتهای جواهرات و زیورآلات دستساز و معرفی طراح های جواهرات وگالری های جواهرات به طور جدی شروع کرده ام. هدف شاخص من حمایت و معرفی هرچه بهتر هنرمندان شاخه جواهرات وگوهر شناسی بوده و هست

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *