نقش الیاف ارگانیک – طبیعی-  در زیست محیط

 

الیاف ارگانیک (ORGANIC FIBER) استفاده از الیاف ارگانیک -طبیعی- به معنی کم کردن نقش پارچه در آلودگی زیست محیطی است. یعنی تولید کیف و کفش و پارچه هایی که در برابر  گرما و سرما مقاوم تر بوده و  بهره­وری پوشیدنی ها افزایش یابد. مواد بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی، فرصت مغتنمی را در اختیار دنیای مد قرار می­دهد تا محصولاتی  به مراتب زیباتر و ظریف­ تر و جذاب­ تر تولید کند و در اختیار مشتریان قرار دهد.

بنابراین فناوری در عرصه مد این امکان را فراهم می کند  که میلیون­ها تن    پوست میوه را از طریق صنایع تبدیلی،  به ارزش افزوده در عرصه مد تبدیل کند.  در حال حاضرایتالیا، صنعت آبمیوه را تبدیل به یک ابزار محرک برای این عرصه کرده است. شرکت فراماگو ایتالیا موفق به گسترش یک فناوری شده  که از پوست پرتقال، الیافی    تولید می­کند که مثل ابریشم طبیعی است.

الیاف ارگانیک در عرصه مد جهانی انقلابی شگفتی ساز  پدید آورده است. همگانی کردن استفاده از مواد و فناوری ساخت لباس­های فضانوردان، یکی از موضوعات جالب در حوزه مد و فناوری است که به نظر می­رسد می­تواند آینده مد را به طور چشمگیری تغییر دهد. تولید کیف و کفش مقاوم در برابر دماهای خیلی کم یا خیلی بالا   و امکان استفاده چند کاربردی را بنا به اقلیم مصرف­ کننده، در اختیارش قرار دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *